Syda01 Merhaba aranızda Adana şehir hastanesinde seker yuklemesi yaptiran var mi nasil oluyor randevuya gidince direk yapıyorlar mi
yusufalpmom Syda01 merhaba canım ben yaptırdım şehir hastanesinde sabah aç karnına gidiyorsun ilk bi kan alıyorlar ardına gazoz veriyorlar sana içiyorsun 1 er saat arayla iki sefer kan alıyorlar canım