Byzanurr3 Merhaba arkadaşlar şuan 11+4 haftalığız . Dişimin çekilmesi gerekiyor doktor aqumentin antibiyotik yazdı . Kadın doğum doktorum içebilirsin dedi ama yinede endişe ediyorum kullanan var mı ?
160721P Byzanurr3 canım 2 tane doktor kullan demiş burdaki kadınlara ne bakıyorsun ki sen bizler hangimiz doktordan daha iyi bilebiliriz