Mervekartal
Daha yebi beş haftalık hamileyim 4 haftalıkken kanamam oldu bi damla hastaneye gittim alltan ultrasonla baktılar kesen olması gereken yerde degil rahimle tüpün sınırında dış gebelik korniel gebelik te dediler olabilir eger patlarsa hayatı tehliken var dediler 3 gun hastanede yatım kan degerlerim hiç düşmedi ve üç günde betam 580 den 4200 e cıktı normal hamilelige cevirebilme ihtimali var denildi taburcu edildim uc gun sonra betam 7250 oldu ve beklemeye karar verdiler şimdi tüpten cıktı yerine ama rahim duvarına cok yakın hala böle olupta yerine dönen varmı
UZUN OLDU HAKKINIZI HELEL EDİN 😔😔