Bebeğinizi uyutmadan önce banyo yaptırın karnına suyu döktükçe masaj yapın ve olabişdiğince karın kısmını sıcak tutun başta bende cok zorlanıyordum baktım karnı ne kadar sıcak olursa o kadar kolay gaz cıkartıyor, kat kat giydirmekten ziyade terletmeyecek bir seyle karnın etrafını sıkmadan sarın, ben şallarımdan birini ısıtıp sarıyordum. Gündüz yüzüstü yatırıyorum öylede cok kolay oluyor gazını uyandıgı zaman kolaylıkla cıkarıyor. Yüzüstü yatırdıgım zaman muhakkak kontrol edıyorum hep, olmazsa kendi gögsünüze yatırın üstünüzü örtüp beraber uyuyun ikinize de cok iyi gelir. Her beslenmeden sonra muhakkak sırtını sıvazlayıp üst gazını cıkartın böylelikle gaz bağısaklara gitmeden cıkmıs oluyor. Gaz masajları var karna yapılan onlar da etkili oluyor