Dün gece uyurken içimde sanki bir şey düştü güm diye daha sonra nefesim böyle kesildi gibi oldu sabah kalktım ilaçlarımı içtim ve ilaç boğazımda duruyır gibi hissediyorum ellerim uyuştu dermanım kesildi nefes alamıyorum gibi hissediyorum bu durumu yaşayan var mı🙏🏻