Ya ben de öyleydim ilk aylarda ne su içiyordum ne yemek yiyebiliyordum açlık da hissetmiyordum yemek yemeyince iyice midem bulanıyordu 😅 aç olduğumu mide bulantılarından anlıyordum galiba acıkma özelliğimi kaybettim falan diyordum kocama. Ama çok şükür 36. Haftaya geldik az kaldı 😌 suyunuzu farklı aromalarla zenginlestirip içebilirsiniz sizin dediğiniz gibi serbetle hafif tatlandirabilir veya limonla eksitebilirsiniz nasıl seviyorsanız. Ben limon sıkıyordum illa içmek istersem.