Snadmn Kızlar kan pıhtılaşması var corasprin ve enox kullanıyorum enox her gün aynı saatte düzenli vuruyorum. Fakat 4 5 gün corasprin kullanamiycam bitti 28 haftalık gebeyim kullanmasam bir problem olurmu bebeğim için bu durum hakkında bilgisi olan varmı?
Yasminnnnn Snadmn Bence bırakmayın ve doktorunuza danışın bende kullanıyorum coraspirin gebelik zehirlenmesi olduğu için 34 e kadar devam dedi
Ftrhn Snadmn ben sadece iğne kullanıyorum 1 genimde heterozigot çıktı. Aceba Corasprin de kullanmalı mıyım ?
Acklmn Tabi ki sorun olur benim doktorum sakın saatini bile atlama olaki unuttun hatırladığın saate muhakkak al ilacı demişti siz neden neye göre almıcaksınız anlamadım eczanede zaten reçetesiz veriyorlar alabilirsiniz ihmal etmeyin derim
Elfthh Nsdsn almayacaksin canim doktor mu söyledi kafana göre asla bırakma ikiside farklı yere etki ediyo
maviipapatya Bence eczaneden alın illa yazdırmayı beklemeyin çünkü bu bebeğin beslenmesini etkileyebilecek bir durum