Merhabalar güzel anne ve anne adayları :) adetime 5 gün var 8 gün kaladan itibaren her sabah test yaptım hep böyle hayal çizgi çıktı. Kuruma çizgisi olsa bitanesinde çıkardı diye düşünüyorum. İlk 5 dakika da görüyorum genelde açıp bakınca. Sizce gebelik olabilir mi 5 gün kala illa koyu mu olur? Yoksa gerçektrn kendi çizgisi mi pembe gibi hafif 