Kızlar merhaba , 18 haftalık hamileyim, ikinci oğluşuma. İlk hamileligimde hareketleri baya erken hissettim belki inanmazsınız ama 14. Haftalarda falan . İnternete bakıyorum ikinci hamilelikler daha erken hissediliyormus. Ama ben daha ikinci oğlumu hissedemiyorum. Yani şöyle günde bir ya da iki bazen hiç böyle küçücük bir kıpırtı sadece. Hani bu normal mi. Perşembe günü doktora söyledim hayır normal değil büyümüş hissetmen lazım dedi. Biraz tedirgin etti beni. Bebekle alakalı birşey mi yani az hareketli mi acaba. Benim gibi ikinci hamileliğinde geç hissedenler var mı