İlk gebeliğimde 14.haftalarda falan kurtulmuştum mide buşantısı ve koku hassasiyetinden. Şu an 14+3 oldu bebek pilav ilacını kullanmama rağmen hala salçalı soğanlı yağlı yemeklerden tiksiniyorum, yiyemiyorum ve kokusuna gelemiyorum. İlaç önerdi mi doktorunuz? Allah yardımcımız olsun