Pinaargunes ben de sizin gibiyim geçmiş olsun çok. Bol su içimi, ıhlamur içimi ancak böyle geçiyor benim bir de sirke bal limon ve tarçından oluşan bir karışım var ben aç karnına ondan bir yemek kaşığı yiyorum öksürüğe iyi geliyor çok onu yapabilirsiniz sizde