Ezgiyldz94 Kızlar sizde basvuru yaptınız mı kaç ay sonra.geldi bebek oldu 2.5 ay sonra geldi paket 
Nurci Ezgiyldz94 günaydın kaç aylıkken başvurdunuz ben sordum 5-6-7 aylık iken başvuru yapılıyormuş sanırım
Busrabusra33 Ezgiyldz94 ben başvurdum olmadı diyolar olumsuz olmuş neden acaba her hamileye vermiyolarmi
Ebru3457 Busrabusra33 bende başvurdum 32. Haftamda felan benimde askıda yazıyor açıklamada da olumsuz değerlendirilmiş yazıyor neye göre değerlendiriliyor bende hiç bilmiyorum
Lavinya21 Lavinya21 ya ben başvurdum ama 3 aylık hamileyken başvurdum şimdi 6 aylık hamileyim hâlâ mesaj falan gelmedi
Ezgiyldz94 Tugcev 6.ayda yaptım o farketmiyor doğduktan sonra bebek sistemlerine geçince sanırım görüyorlar bebeğim 2 aylık geldi yeni
seerappp Ezgiyldz94 hamileliğimin 6. Haftasında en başında başvuru yaptım doğum bekleniyor diyor büyük ihtimal doğurduktan 2 ay sonra gelir benimde
Ezgiyldz94 Lavinya21 mesaj getirecekleri zaman geliyor kargodan ara ara sedepi başvuru sorgulamadan kontrol edebilirsiniz sitesinden