tzeanneck Kızlar benim normal doğum tarihime ortalama 20 eylül falan gösteriyor benim 15 eylülde kpss sınavım var ve aylardır hazırlanıyorum o sınavada girmem lazım 🥹😅 sınava girsem bi sıkıntı yaşarmıyım son haftalar nasıl oluyor bi akıl verin bana
tzeanneck Gulsah-207 kendim bedensel olarak nasıl olurum tuvaletim çok sık gelir mi veya ağrım okur mu kişiden kişiye değişken şeyler ama deneyimli anneler yorum yapar yinede 😅
1aleyna Hasta bezi kullanabilirsin en fazla altına kaçıracaksın çünkü sınav sonuna kadar idare eder seni