deryaa_milena Nevraq 16+4 bende de uykusuzluk var gece uyanıp uzun süre uyuyamıyorum sabah da erken uyanıyorum 🙄 hamileliğin başında herkes çok uyur ben başından beri uykusuzluk çekiyorum doğumdan sonra alışkın olcam zorluk çekmem inşallah 😀
Izmir-ozg Ben 14+3 teyim nedense her sabah 6 civaari uyanip sonra 10 a kdar uyuyamiyorum sonraisnda biraz uyuyabiliyorum neden boyle anlamadim😀😫
Scarlett İlk gebeliğimde bende böyleydim. Gittikçe arttı uykusuzluk. Uykum gelse bu seferde bebiş içerde kıpır kıpır olurdu. Bence vücudumuz bizi uykusuzluğa hazırlıyor 😅 doğumdan sonra uykusuzluk hiç zorlamamıştı beni çünkü hamilelikten alışmıştım 😂
Emruha26 Nevraq bende suan 28 haftalığım şu son bi haftaddır dönüp dönüp druyorum uyuyamıyorum bende kızlar gibi düşündüm heralde bebek beni uykusuzluğa alıştırıyo baska bi anlamı yok çünkü 😂