Çok değişik bı duygu içersindeyim düne kadar normal doğum beklerken dün çatımin dar olduğunu pazartesi erkenden sezeryana alınacağımi öğrendim, korkmuyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum ilk gebelik baştan beri normal düşündüğüm için sezeryan hakkında hiç bı bilgim yok🥺