gul-lale1 ben prezervatifle hamile kalanların ya yanlış kullandığını ya da güvenilir marka kullanmadığını düşünüyorum.
Çünkü ilk gebelikten önce 1 yıl, bu gebeliğimden önce de 9 yıl korundum prezervatifle. Birinde ilk ay, birinde ikinci ay hamile kaldım korunmayı bırakınca. Yani doğurganlıkla alakalı problemim de yok. Ona rağmen 9 yılda herhangi bir istenmeyen hamilelik yaşamadık prezervatifle.