35+3.haftadayız , dün nst de sık ve düzenli sancılarım çıkıyordu , doğum başlangıcı olabilir dendi yatış verildi ama alttan muayenede 1 cm açıklık var sadece , muayene sonrası da tüm gece süren adet gibi kanamam oldu , alttan musyene sonrası böyle kanaması olan var mı , bir de gece bir süreden sonra mat sancılar iyice azaldı kalmadı kadar oldu doğum daha bekleyecek diyebilir miyiz