Selam kizlar.. o gün geldi catti ve evet yarin sezeryan günüm.. hep normal dogum istemistim ama hayirlisi böyleymis.. hem heyecanliyim hemde korkuyorum acikcasi, ama bebegime kavuscagim icin cok mutluyum🥰.. ilk hamileligim ve pek bi bilgim yok sezeryan hakkinda.. sezeryan olan anneler sizin nasil gecti bu sürec? Bende bide biraz panik atak var insallah hersey yolunda gider pozitif bi dogum hikayesiyle gelirim buralara.. ☺️