Beyaz34 Arkadaslar üçüncü gebeliğini yaşayıp doğum yapanlar var mı daha kolay oluyor mu endişeliyim 😢🤲🏻
Reina Beyaz34 benim de 3. Gebeliğim ama ilki sezeryan 2.si normal oldu. Güzel bir doğumdu umarım bu da öyle olur
Merve1414 Beyaz34 benimde 3. Gebelik ama ilk doğuma göre 2 daha kolay ve hızlı olmuştu inslalah 3. Doğumda öyle olur
Semademir58 Beyaz34 benim de 3.gebeliğim iki gebeliğim de normal ve kolay olmuştu inşallah Bu da öyle olur sağ Salim alırız kucağımıza
minikfasulyeannesii Beyaz34 3.ye hamileyim benim 1.doğumum zordu 2.kolay geçti doktorlardan mı alakalı bilmiyorum inşaAllah hayırlısıyla nasipse bu doğumum da kolay geçer.
Beyaz34 İki gebeliğimdede bebeklerim büyük doğdu 3. Bebeğimde kilolu 4 kg ve doktor biraz korkutuyor zor alırız falan diyo ilk doğumumda 4 kilo üzerinde normal olmuştu bunun daha kolay olmasını söylemesi gerekirken endişelendirdi beni bu arada 39. Haftayız