Patito__ Minik122020 pzrtesi kese gormeye gidin dr a cnm hem iciniz rahatlar tam iki kat artmamis ama bu artisinda saglikli oldugunu soleyenler var. İnsallah Rabbim saglikla evladinizi size nasip etsin aminnn
busraozkan33 Minik122020 çok şükür çok güzel artmış Allah sağlıkla hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼
Ebrucar Minik122020 bebeği görüp kalp atışını duyduysaniz Beta artık çok da önemli değil diyor doktorlar. Ben de merak edip her tahlilde istiyordum artık önemi yok dediler🤷🏻♀️
Halimeo Minik122020 sen doktora git keseye bak Allah’ım gönlüne göre verirs inşallah benim ilk btch 600 canını sıkma gün gitikce yükseldi
Salihahncrl Minik122020 aşkım ben 7-8 haftalıkken keseyi görebildim benim ilk beta hcg 81 di dış gebelik ile korkuttu beni acilde ki doktor sonrasında yükselmeye başladı ama gözükmemişti 7 ya da 8 haftalıktım keseyi görebildik