Rabia41- Bugün sezaryen oldum, ilk yürüyüşümü yaptım ama sonrası eziyet iki kişiyle yürüyorum. İki gün kalıp pazartesi çıkacağız, nasıl çabuk toparlarım, dikiş yerimin ağrısına da kaç saattir uyuyamadım, yorgunluktan bayılcam
Boncukk123 Rabia41- geçmiş olsun canım burada ki bütün arkadaşlar sezaryene en çok yürüyüşün iyi geldıgını söylüyorlar yürüyerek iyilesebilirsin ancak destekli de yürüsen bol bol yürümeye çalış
1ayzaannesi Rabia41- kuzum ilk 3 gün çok zor geçiyor evet :( ama bol bol yürü çünkü yürüdükçe açılacaksın yürüdükçe iyi hissedeceksin. Benim 2. Gebeliğim. İlk doğumum kendi isteğimle sezaryen oldu. Doğumdan çıktıktan 5-6 saat sonra ayağa kaldırdılar ve ertesi gün hastaneden taburcu olana kadar bir daha o yatağa hiç yatmadım. Kabadan yapılacak ağrı kesiciyi bile ayakta vurdurdum 🙈 tek çaresi bol boll yürümek 🙏🏽
annesinin_kelebekleri Rabia41- Allah analı babalı büyütsün inşallah , zaten o ilk gün en zoru 2 günde ama o ağrılar azalacaktır, o ağrıya rağmen bol bol yürümeye çalışın Allah korusun yapışiklik falan olabilir 1 haftaya toparlarsiniz zaten korkmayın geçmiş olsun