Bayanlar 40+2 ile doğum yaptım 7 Mart’ta 4 santim açılmam vardı dahada ilerdi ama bebek her alltan muayene olduğunda kafasını yukarı itti ve en sonunda sezeryana alındım çatı darlığından kaynaklı olmuyor dedi doktorum sanada suni sancı verip eziyet etmek istemiyorum dedi bu yüzden sezeryan oldum ama iyiyim şükür ilk 3 gün zor geçti duşa girdikten sonra rahatladım 2 gün karnımı sarınca dahada iyi oldum çünkü baskı yapıyordu karnıma bi anda inme olmuyormuş normal doğum gibi son anda devlet hastanesinden kaçıp özel hastaneye gidip orada doğum yaptım rahatım şuan zorlandım evet ama böyle dünya güzeli olan evlatlar için hepsi değermiş