Busramom07 37 haftalık gebeyim doktora göre 39+2 ve bugun düştüm şuan müşahade altındayım dua edin 🙏🏼
Busramom07 umrumdadegil teşekkür ederim yok dedi ama üstten plesentada incelme gördü ve kontrol altına aldı iki defa alttan muayene etti sancı cıkmaya başladı son 1 saattir bekliyorum yatış verdi
umrumdadegil Busramom07 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım korkma en azından haftan güzel doğum olursa💜
Busramom07 umrumdadegil aynen kontrolde 39w3 cıkıyor kilosuda 4 kilo herşey normal işte doktorlarım baya titiz davrandı ama kaçtım eve geldm sancımı evde cekebileyim diye