Seda344 sende bendensin desene bende eşimin ailesinden yana sıkıntıdayım rabbime havale ediyorum onları haklarım haram olsun çok şey yaşadık 4 gebeliğim oldu ama 3 nü kaybettim anne karnında bin şükür 4. Yani oğlum kucağımda rabbim sağlıklı ömürler versin bana bağışlasın tüm yavruları, rabbim sana da en kısa zamanda nasip etsin inşallah bana da çok çektirdiler hala öyleler bende gurbetteyim kimse yok dört duvar arasında bi ben bi eşim bi oğlum öldüm mü kaldım mı diye sormazlar yaşan yanlış etrafa dedikodumu yayarlar ayırdılar bile aylarca ayrı kalmışlığımız bile var daha neler neler.. bilmiyorum neden böyle oldum nasıl oldum aşırı korkak ve ürkek oldum geldim 26 yaşına ruhum 100 sanki nasıl geçecek iyi olucam bilmiyorum bu lekeyi o kadar taktım ki korktum ki anlatamam sana travma mı etkilendim mi bilmiyorum öncesinde böyle değildim çocuğum olsun diye beler yaşadım nelere göğüs geldim anne olunca korkak oldum ben galiba çünkü artık hayatında herşeyden kıymetlisi var ve hep var olayım diyosun o düşmesin ben düşerim yerine o kırılmasın ve paramparça olayım ama yanında olayım hep olayım