Kızlar 33 haftalığım, karnımı bu aralar aşırı sertleştiriyor ve tahmin edersiniz ki bu rahatsız ediyor bazen dokunuyorum sertlik gitsin diye muhtemelen o sertlik kafası diye tahmin ediyorum başka bişey bu kadar sert olamaz çünkü taş gibi okuyor karnım. Neyse diceğim şu ki dokunuyorum böyle az az çeksin kendini diye. Bu ona zarar vermez dimi sonuçta daha kemikleri yeni oluşuyor ne bilim insan düşünüyor yani sormak istedim.