Kızlar 6 aylık kızım var yeni doğum yaptım 40′da sparil taktırdım en son 29 ocak ta adet oldum halen adet olmadım, şimdi test yaptım çok silik çift çizgi gördüm, halen inanamıyorum nasıl olur diger kızımın arasında 7 yaş var 7 sene sparil le korundum böyle bir şey ilk defa yaşadım yaşayanlar varmı bilgi verin lütfen. Dengem alt üst oldu kızım küçük ve 3 tane kızım var bu 4. Gebelik olucak zor geçen hamileliğim var, spraille nasıl olucak