Bende 39+2 deyim belirtilerim hiç yok sadece uzanırken dönemiyorum yoğun kasık agrısı oluyor uzanınca birde yürüyemiyorum artık aşırı baskı var alt bölgede
Senınkı doğım belırtısıne cok yakın
İshal doğum belırtısı galıba
Benımde ilk gebelık pek tecrübem yok burda beklım bılen bırı vardır belkı ☹️