Cnnsss Arkadaşım benden 5 hafta öndeydi ve onun göğsünden sıvı vs geliyordu tabi o doğurdu şimdi ama bende yaşamadım hiç bu durumu,yaşayan var mı acaba.
Mariaa Cnnsss kac haftalık gebesin Sıvı dedıgınız şey sütten mi bahsediyorsun 22 haftamda sütüm gelıyodu benım suan 39 haftalık hamıleyım
eceyc314 Cnnsss ben emzirmeyi bırakalı bir buçuk sene oldu. Zaten arada sıkınca hala süt geliyordu. Bu gebeliğimde baştan beri geliyor. Uyaran vermemek için çok dikkat ediyorum. Gebelikte süt gelmesi normal
Cnnsss Mariaa evet sıvı dediğim şey süt onu belirtmemişim😅ben 34+2 ama hala yaşamadım o durumu sanırım herkeste olmuyor