23+ 4 teyim bu son günlerdir bebeğimin belli saatlerde hareketlerini daha net hissediyordum ama bugün sadece 3 defa falan hissettim o da bir kıpırdanma bir dönme gibi yani öyle bıcır bıcır hareket değil bugün kayınvalidemleyim biraz da istemsiz birliktelik diyim bebiş hissettimi acaba diyorum çünkü kaynvalidem yanımdayken ve konuşurken hiç hareket etmedi 2 oldu ben sessiz ortama geçince ve tekken hareket ediyor alakası varmı bilmiyorum ama böyle yani dikkat ediyorum çünkü hareketlerie bugün böyle az olmazı bi sorun yaratırmı korkmalı mıyım ya 24.haftada düzene girmişti nerdeyse hareketleri yani 🥺