Hamileliğimin 7. Haftasındayım midem aşırı hassas ve vücudum kırgın ,karnım sürekli ağrıyor 🥹 bu belirtiler herkeste böyle mi yoksa ben hasta mı oldum bilmiyorum. Üstüne birde burnum kırıldı röntgen çektirmek istemiyorum zararı olmasından korkuyorum. Bu konuyla ilgili bilgi sahibi varsa dinleyebilirim.