Tuba-788 her vücut farklılık gösteriyor normalde gebe kaldığımda karnım yoktu zayıftım ama 12 haftalıkken doğuma gitçek gibi karnım çıkmıştı hatta gören ikizlere gebesin derdi ilk gebeliğimde 78 le hamile kalmıştım 102 yle doğuma girmiştim 92 yle doğumdan çıkmıştm. Aslında 92 den daha azdım ama ödemlerim çok vardı geçmeden ödemler 1.5 sene üstüne hamile kaldım tekrar