Ben uzun kollu alacağım bebek anne karnında sıcak bir ortamda olduğu için ilk doğduğunda da dünyaya adapte olmaya çalışırken üşür diye düşünüyorum bu arada temmuz sonu gibi görünüyor doğum, sıcaktan rahatsız olursa gündüz zıbınla geçirir akşam yine uzun kollu giydiririm sonrası zaten sonbahar kış 5er tane yenidoğan 3 ay 6 ay vs almayı düşünüyorum zaten hızlı büyüyorlar. Ben böyle düşündüm 🤗