Kızlar yeni hamileyim ve başladığım bir doktorla devam etmek istiyorum bu hastaneyi etrafımdakiler doktorları iyi diye önerdi bağcılardaki bu hastanede doğum yapan var mı doktor olarak da fatma hanıma gidiyorum eğer giden varsa ve bilgilendirirseniz endişelerim gitmiş olur