lilyum_ bende yaptım hemen çıktı silik çizgi ama kan verdim çıkmadı adetim yarın bakalım hayırlısı o test çok hassas diyorlar en ufak sayıyı çıkarır diyorlar 5 veya daha fazlasını ama hastanenin referans değer 10 olduğu için 2 yazıyordu belkide 5 di referans ağırlığı 10 olduğu için öyle çıkmadı