mumineadm tabiki mecbur doğum yaptıracak öyle bisey yok ama yaptığın testler işte ozeldeki doktorun önerileri falan hepsini doğum esnasinda bildiremezsin mecburen bir kayıt açtır ve son haftalarda nst ye devlete git yoksa yanlış bisey yapılırsa sorumluluk almazlar bende özelde muayene oluyorum aynı zamanda devletede gidiyorum doktorumada söyledim özele gidiyorum diye ikiside takip ediyor doğumu devlette yapacağım neden parasız doğum varken paralı yapayimki zaten çok pahali