Hayat31 tatlibebegim_ evet sezeryan olucak,bir de amniyon sıvısı biraz fazla ve tansiyon sorunum var diye 10gun takip altında tut dedi,Perşembe gidince tansiyon durumuna bakacak. Çünkü bı ara 150ye çıktı gebelik zehirlenmesi olmasından korktuk