Bskrt Esendamla 35 haftalık olucam ben de yarın hiç ağrım sancım yoktu ama bu akşam adet sancısı çekiyor gibiyim, değişik bi ağrı 😒
ezos Esendamla biz de 35 +2 olduk , dun gece hani adet olmadan hafif tatlı bir ağrı her an bisiler gelecekmiş gibi, minis bir dolgunluk hissi olur ya öyle oldu acaba bu mudur ki 🤔🤔
HacerGk Belden bir ağrı giriyor yasa kasıktan ayağına doğru İniyor kısa süreli olur uzun süreli olursa gerçek doğum ağrısıdır
Mervedrn Esendamla bahsettiğiniz kasılma oluyor. Sancı hissetmesenizde kasılma düzenli ve 10 kereden fazla olursa doktorunuza haber vermeniz gerekir