Sonnnn 7
Diye gözüküyorr ama normal doğum olduğu için tam tarih belli değil işte bu yüzden normal doğumu sevemedim😂😂😂 40 diyince de başlatsalar zor da olsa sonu güzel oluyor ya hayırlısıyla gelsinler inşallah 🥰
İlk kızım 41+1 de gelmişti bu kızım kaçta gelir Allah bilir 39 haftalik olduk hadi elini çabuk tut annecimm