Benimde 25+3 ama ben çok kilo aldımn15 kilo bu aylarda özellikle birden aldım şeker çıktı diyetisyene gidiyorum şuan şekerim kontrol altında kanamalarım oluo hareket de edemiyorum nasıl kilo almıcam cidden iyice moralim bozuluo neye üzüleceğimi bilmiyorum