Melindam63 %25 yaptık.Aslinda biz %200e kadar çıkacaktık. Ama anlaşmaya yanaşmadı ve kovit döneminde bize 100tl indirim yapmıştı, onu sanki biz ödememişiz gibi gösterip icra yoluna gitmiş kansız 😂 Bizde ,madem öyle al sana böyle diyerek yasal artışın dışına çıkmadık