Ummu__Meryem Kizlar test yaptim bat 11 bu gun vajinal ulturasonda bakildi dr hic bir sey soylemedi yani ola bilirmi?bth istemedi prolaktin tsh bakildi temiz cikti son iliskiden 11gun sonra yaptigim test
Elifyamann Ummu__Meryem ben hafif silik görüyorum ama keske erken gebelik testi yapsaydin onda varsa biraz daha belli olurdu kaset testler günün geçtiğinde daha dogru sonuc veriyor
hayalim35 Ummu__Meryem gördüm bnde Bnmde adete 5 gün kala yaptım kamerada bile belli olmuyordu adete 1 gün kala sabah ilk idrarla yaptım pozitif çıktı net bi şekilde 33+4 haftalık olduk
Selinmoon Ummu__Meryem değilsin kör tabii doğru görmüşsün 🥰🥰 tamam bekliyorum hadi hayırlısı olsun canım ❤️
Ummu__Meryem hayalim35 bende yarin ilk idrarla yapican Allah izin verirse pozitib gorurum etiketlerim senu💞💞
Momofates Benim de ilk zamanlar aynı böyle cıkmıstı canım suan hamileyim ama ben erken gebelik testi yapmıştım inşallah sen de hamilesindir