Kızlar 32. Haftadayım ikinci gebelik birinci sezaryen olmuştu Buda sezeryan olacak . Hep özele gittim ama çok sık doktora gitmedim ikinci diye rahattım . Yalnız kansızlık var çok düşük çıktı. Devlete de gitmek istiyorum zaten şimdiye kadar be mümkün sıra alamadım .malum İstanbul . Bir kez aldım o günde merdivenlerden düşmüştüm . Şimdi gitsem sorun ederler mi ne yapmalıyım ne söylemeliyim . Yapan var mı bir akıl verin :(