eceyc314 Duygu_52 eşim söyledi bu akşam bazı kuyumcularda piyasaya göre 300-400 lira fazladan bozuyor altını yeterki bize gelip bozdursunlar diye. Sanırım altın artacak ellerindeli altın stoğunu arttırmak istiyorlar