iremsevinc basınız sağolsun benimde 6 bebeğim melek oldu. Bir tanesi doğup bir ay yaşadı😞 dayanılması çok zor. Aklımı yitirdiğim zamanlar çok oldu.. ama şimdi elhamdulillah 3 güzel meleğin annesiyim 8 ve 5 yaşında iki kızım 15 aylık oğlum var
Ve korunurken tekrar hamile olduğumu öğrendim . 8+1 haftalığım. Bebeği göremedim 99% boş gebelik dendi. Salı günü tekrar gideceğim. Ama içime doğuyor , anneler hisseder ya , ilerlemeyecek bu gebeliğimde 🥺
İnsallah siz sağsaglim yavrunuzu kucağınıza alırsınız , acınızı unutursunuz demiyorum ama alışıyor insan bi zamandan sonra 😞