Minigiim-vebenn52 Seymaaydn ilk girdiğin iki dkda iğne yapılıyor sonra beş dkda bebek doğuyor on dkda falan diktiler beni doktorun el hızına kalmış orası toplam 20 dkda çıkmışım ameliyattan
Gamzegll Seymaaydn yarım saatte bitti benim ikizdi tekte ne kadar sürer bilemem o birazda ameliyat ekibine bağlı
3babynur Seymaaydn yarım saat suruyor ilk 10/15 dk içinde bebeği çıkarıyorlar geri kalan 10 dk annenin dikişleri sürüyor Kısa süren bir ameliyat
Hilalaktscbk Seymaaydn Ayın 20sine ben de inşaallah günümü aldım. Hayırlısıyla pozitif doğum hikayeni okumayı bekleyeceğim burada. Sağlıklı sıhhatli gelsin bebeğin 🫶🏻🥳
3babynur Hilalaktscbk kayısı suyu sıvı şeyler tüketmek ve yuruyus yapmak lazm En önemlisi yürüyüş Yurumeseniz ne yiyip icseniz de bağırsaklar hareket etmiyo
Minigiim-vebenn52 Hilalaktscbk tabiki hoşaf içtim üç sürahi😂😂 iki günde 10 litre su içtim 😂 Suyu kesinlikle için anesteziyi daha çabuk atılıyormuş o zaman ve genelde spinalden sonra bacaklar ayaklar şişiyo ablam su içmemişti şişmişti ayakları davul gibi suyu çok iç
Hilalaktscbk 3babynur Ben bütün gebeliği gaz sıkıntısıyla geçirdim. Şekerim doğurur doğurmaz düzelir inşaallah da kayısı içerim. Yoksa hastahaneyi tavaf ettirirler bana 🥲
3babynur Hilalaktscbk 😂😂 bol bol yuruyus yapın Yürüdükçe hem toparlanacaksiniz hem de gaziniz cikacak
huysuz__ Seymaaydn 20-25 dk ortalama ben gibi panik atak geçirirsen sakinleştirirler hatırladığın 5 dk ya iner😁😁😁 korkma yani her türlü başında bekleyen anestezi uzmanı olucak kendini iyi hissetmezsen yardımcı oluyorlar, konuşarak zaman geçiyo her türlü
huysuz__ Jsjkskklsls sakinleştirici o damar yolu ile veriyolar,bilinç kapanmıyor ama sersemletiyo ne dedin ne oldu uzun bi kopukluk oluyo, çıkınca ilk 5 dk yı falan hatırlıyodum bide çıkarkenki halimi ..dr um hep konuşmuş benle oysaki ne dedim Allah bilir 😁