Emine5858 bende sonradan kaza tutmaktan korktuğum için denemeyi düşünüyorum 17 haftalık olduk 12. Haftaya kadar kanama riski vardı zaten benim doktorumda dene kendini iyi hissedersen tut dedi ama bir gün ara vererek tutarsan daha iyi olur dedi birde iftardan sahura kadar 3 kitre su içebileceksen tut dedi ne olacak nasıl yapacağım bilmiyorum denemeyi düşünüyorum bakalım göreceğiz