Hamilebirisi_06 Bhrmolo olursunuz sadece çatı için değil açılmamız var mı yok mu diye bakmak içinde çatı muayenesi yaparlar
H_kubra Onu bilmiyorum da ben 1.ye hamileyim daha çatı muayenesi olmadım doktorum 39 da gel muayene yapayım dedi şuan 37 deyim sizce zor bir muayene mi yani bende istemsiz kasılmalar olur diye korkuyorum . Yani ya bir türlü rahatlayamazsam.
Hilalaktscbk H_kubra Benim bebeğim makat geliş olduğu için çatı muayenesi yapılmayacak ama gebelikten önce bir kaç kez vajinal muayene oldum. Sana tavsiyem kendini ne kadar sıkmaz rahat bırakırsan hem hissetmezsin hem de çabuk biter.
Bhrmolo H_kubra ben oldum ilk hamileliğimde yani acı eşiği kişiden kişiye değişir tabi de acıyor ama abartılı değil çok kısa sürüyor muayene