Sevim1902 ben bundan önce 2 düşük yaptım birisinde 6+3de bebek vardı kalp atışı yoktu kürfaj oldum 2.snde boş geblikti adet tarihine göre 9 haftalıktı ama ulturosnda 7 boş gebelşktş öyle kürtaj oldum her gebelik farklı zamnlarda döllenir bilemeyiz evet son adet tarihi baz alaınıyor ama tam bilşnmiyor belki döllenme ben hamilliklerimde lekelnme gördüğüm için hemen doktora gidiyorum böyle oluncada daa kese yoktu ilk gittiğimde ikincide kese var oda vajinal ulturosonla gözükmüşü sobra 8 . Haftada hem karında hemde klp atısı duyuldu bazıları 6. Haftada duyar bazıları 8 9