Glsm-ktl1 merhaba,ben normalde troid hastasıyım doktor hamile kalinca ayda 1 doz ayarlaması yapacağız dedi çünkü ilk 3 ay bebek annenin troidden yararlanıyor ortaklaşa kullanıyorlar bu da değerlerin yükselmesine sebep oluyor haliyle fakat ilaç düzenli kullanılırsa ve doz ayarlanması yapılırsa hiç bir sıkıntı olmuyor çevremde de çok insan var bu şekilde sizin zaten gebelikten sonra ilaci keserler ben ömür boyu içeceğim .Bir de İnternette başım ağrıyor yazıyorsun kanser çıkıyorsun klasik 🤣içiniz rahat olsun🌿🌿