Merhaba kızlar, geçen sene mr sonucumda çift rahimli olduğum sol rahimde 5cm büyüklüğünde kist olduğu yazıyordu. Dün rahim filmi çektirdim ve raporda tek boynuzlu rahim olduğu yazıyor. Çünkü verilen ilaç sağ taraftaki Rahime ulaşabildi sol tarafa ilaç hiç geçmedi . Doktorda anlayamadı geçiştirdi resmen beni. İstanbulda yaşıyorum o kadar çok doktor gezdim ki kimse net bir şey söylemiyor ve netsizlik beni çok yordu. Sol taraftaki rahimde kitle olduğu için ilacın geçmediğini düşünüyorum umarım öyledir, çünkü tek boynuzlu rahimde hamile kalma riskinin çok yüksek olmadığını okudum. Aranızda tek boynuzla Rahime sahip olur hamile kalabilen var mı